Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: downloaden en bezoek aan pc website problemen

  1. #1

    OK downloaden en bezoek aan pc website problemen

    Beste mensen,
    Ik kan dit probleem niet plaatsen waar het thuishoort. Ik moet dan telkens opnieuw inloggen????
    Mijn probleem is dat ik geen updates meer kan binnenhalen van Ëxplorer 7, heb alles geprobeerd wat geadviseerd wordt.
    Ook het downloaden van Explorer 8 gaat niet meer!
    Wie kan mij helpen???

    Yoy

  2. #2
    Globale Moderator thirza's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    15.223
    Ik heb je vraag hierheen verplaatst vanuit dit topic dus je kunt hier in dit topic verder gaan.

  3. #3
    Laatst gewijzigd door handboekict; 16-12-11 om 20:36. Reden: spellingsfout

  4. #4

    updates downloaden en nu geen legitieme versie van Vista

    Ik heb inmiddels alles geprobeerd om het probleem met updates explorer op te lossen, ook via de website van ms, niets helpt.
    Nu heb ik er een probleem bij: de versie van Vista is niet legitiem; build in 6002. Het opnieuw legitimeren lukt niet: krijg code 0xc0000022.
    Wat is er mis met mijn pc??>?

    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
    Scan saved at 9:46:18, on 17-12-2011
    Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
    MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6002.18005)
    Boot mode: Normal

    Running processes:
    C:\Windows\system32\taskeng.exe
    C:\Program Files\Norton 360\Engine\5.1.0.29\ccSvcHst.exe
    C:\Windows\system32\Dwm.exe
    C:\Windows\Explorer.EXE
    C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
    C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
    C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
    C:\Windows\system32\wuauclt.exe
    C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
    C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
    C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
    C:\Windows\system32\DllHost.exe

    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://nl.msn.com/?ocid=OIE9HP
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://nu.nl/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://nl.msn.com/?ocid=OIE9HP
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Windows Internet Explorer wordt aangeboden door MSN and Bing
    O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
    O2 - BHO: Symantec NCO BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files\Norton 360\Engine\5.1.0.29\coIEPlg.dll
    O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\Program Files\Norton 360\Engine\5.1.0.29\IPS\IPSBHO.DLL
    O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
    O3 - Toolbar: Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files\Norton 360\Engine\5.1.0.29\coIEPlg.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus DX6000 Series (Kopie 2)] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIBIE.EXE /FU "C:\Windows\TEMP\E_S5F1.tmp" /EF "HKLM"
    O4 - HKCU\..\Run: [EPSON Stylus DX6000 Series (Kopie 1)] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIBIE.EXE /FU "C:\Windows\TEMP\E_SD831.tmp" /EF "HKCU"
    O4 - HKCU\..\Run: [EPSON Stylus DX6000 Series] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIBIE.EXE /FU "C:\Users\yolanda\AppData\Local\Temp\E_SE375.tmp" /EF "HKCU"
    O4 - HKCU\..\Run: [EPSON Stylus DX5000 Series] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIBVE.EXE /FU "C:\Windows\TEMP\E_S9DD2.tmp" /EF "HKCU"
    O4 - HKCU\..\Run: [DriverScanner] "C:\PROGRA~1\Uniblue\DRIVER~1\launcher.exe" delay 20000
    O23 - Service: Norton 360 (N360) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton 360\Engine\5.1.0.29\ccSvcHst.exe

    --
    End of file - 2811 bytes

  5. #5
    Vic 40+'s Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.418
    Hoi,

    Je hebt wel een productcode?Ik ga even uit van wel.Probeer je vista dan eens te activeren via de stappen beschreven in de volgende link onder één van de volgende kopjes,
    1)Activeer Microsoft Windows Vista online
    of
    2)Activeer Microsoft Windows Vista telefonisch

    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...l&cc=nl&dlc=nl

    Dit werkt alleen als je een geldige productcode hebt!

  6. #6
    Hallo Vic 40+,

    Het probleem is opgelost, vraag niet hoe. Ik heb zelf in de services gekeken en zag dat een paar essentiële services ineens uitgeschakeld waren.
    Nadat ik dit hersteld had kon ik 38!!! updates binnenhalen.
    Vraag me niet hoe dit kan. Ik ben blij dat het opgelost is. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
    Groetjes, Yoy

  7. #7
    Vic 40+'s Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.418
    Hoi,fijn dat je het even laat weten,dan hebben anderen misschien ook nog wat aan die info.

  8. #8
    Globale Moderator thirza's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    15.223
    Fijn dat het is opgelost, dan zet ik dit topic voor je op OK.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •